It’s a New Look, it’s a new day

2 Aug

Λίγα χρόνια μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου η μεγαλύτερη ανάγκη των ανθρώπων ήταν να κολυμπήσουν σε πελάγη αισιοδοξίας ώστε να ξεχαστούν από τα δεινά που πρόσφατα είχαν ζήσει. Το New Look του Christian Dior εμφανίστηκε ως το κύμα ακριβώς αυτής της αισιοδοξίας το 1947 για να σηματοδοτήσει την έναρξη μιας νέας περιόδου.

Πεποίθηση του Γάλλου σχεδιαστή ήταν πως ο κόσμος ήταν πιο έτοιμος από ποτέ, τη δεδομένη στιγμή, να αγκαλιάσει ένα πιο πολυτελές στυλ. Μαλακοί ώμοι, στενή μέση και γεμάτη, μπόλικη μακριά φούστα ήταν το στυλ που σχεδίασε για τη femme-fleur (λουλουδάτη γυναίκα) του και η δημιουργία του αυτή ενθουσίασε τις συντάκτριες μόδας του Harper’s Bazaar που βλέποντάς το αναφώνησαν με ενθουσιασμό: «It’s such a new look».

Η Margot Fonteyn, η Rita Hayward και πολλές ακόμα σταρ υιοθέτησαν αμέσως την ιδέα που μόλις είχε γεννηθεί, το Παρίσι ξαναμπήκε στο χάρτη της μόδας και το New Look έγινε η νέα διεθνής τάση.

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο queen.gr.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: